Kelebek DesignKELEBEK DESİGN

27 Eylül 2013 Cuma

Puf Puf Eğitici Küpler

           Bu görmüş olduğunuz küpler canım kızım için yapıldı. Mikrofiber, yumuşacık kumaştan tamamen elde diktim.İsmi kısa olduğu için pembe olan küpe ismini yazdım. Faber Castel kumaş boya ve simli yapıştırıcıyı süslemede kullandım.Büyük ve küçük boyutta yapıldı.Mavi küp ilk deneyimimdi, kızım kurdelaları çok sevdiği için bolca diktim.
Küplerim hediye olarak bebeklere de gönderildi. 
Dilediğiniz renk ve boyutta, ayrıca çıngıraklı olarak ta yapılır.

Küçük boyutu :10x10x10cm
15TL







Büyük boyutu:15x15x15cm
20TL









      ALP Yazılmış eğitici küp
15TL
SATILDI
İSTEĞE BAĞLI KİŞİYE ÖZEL DE ÇALIŞILABİLMEKTE İSİM YAZILABİLMEKTEDİR.

NOT: Siparişleri şimdilik mail adresimden alıyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder