Kelebek DesignKELEBEK DESİGN

20 Temmuz 2014 Pazar

Kapkekli Kavanoz 3 lü set


Kavanozlar öyle tatlı oldular ki, bakıp bakıp mutlu oluyorum.Yine bir hediyelik set.
Malzemeler:

Beyaz, Pembe(bende kırmızısı vardı beyazla kırmızıyı boyadım)Cam boya (enamel boya)
Ponpon fırça, normal resim fırçası
vernik,
dekupaj kağıdı,
dekupaj tutkalı
seramik hamuru
kretuar bıçağı


Her zamanki gibi kavanozumuzu güzelce temizledikten sonra boyamaya başliyoruz.
Kavanozu 3 kat boyuyoruz. Her boyama arasinda kurumasi icin en az bir saat bekliyoruz.
Boya üzerinde ki talimata uyarsanız fırınlama yada 21 gün bekleme sonrası kullanabiliyorsunuz.
Tabi ki sabırsızım bu konuda bir tepsi içine yağlı kağıt koyup fırın soğukken koyun.Fırını kapattıktan sonrada kapağını açıp hemen soğutmayın cam patlayabilir.
Dekupaj kağıdından desenleri kesip hazırlayın.
Seramik hamurunu merdane yardımıyla açıp,kestiğimiz kapkekli dekupaj tutkalıyla üzerine hava kalmayacak şekilde yapıştırın.
Kretuar bıçağı ile kesip yine dekupaj tutkalıyla kavanoz üzerine yapıştırın.
Tutkal kutuyunca 2-3 kat daha tutkal sürün.
Sprey vernikle 5-6 kat
Sprey vernik çok ağır koktuğu için ben sıvı vernik kullanıyorum.3 kat kullanıyorum.


Umarım yapmak isteyenlere faydası olmuştur.Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder